Wednesday, October 01, 2008

Mister Lonely

Bobby Vinton (#1 in 1964)

Lonely, I'm Mr. Lonely,
I have nobody for my own.
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely,
wish I had someone to call on the phone.

I'm a soldier, a lonely soldier,
Away from home through no wish of my own.
That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely,
I wish that I could go back home.

Letters, never a letter,
I get no letters in the mail.
I've been forgotten, yeah, forgotten,
Oh how I wonder how is it I failed.

I'm a soldier, a lonely soldier,
Away from home through no wish of my own.
That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely,
I wish that I could go back home.

寂寞,我是寂寞先生,沒有任何人屬於我。我好寂寞,我是寂寞先生,多希望隨便有有個人可以打通電話。
我是個士兵,寂寞的士兵,遠離家園,不抱希望。這就是為何我如此寂寞,我是寂寞先生,多希望我可以歸鄉。
片言,連隻字都沒有,我從未收過半封信件。我已被遺忘,是的,被遺忘,我真想知道我為何失敗至此。
我是個士兵,寂寞的士兵,遠離家園,不抱希望。這是我寂寞的原因,我是寂寞先生,多希望我能夠回家。

巴比‧文通在1964年的冠軍曲。

No comments: